I was crazy for you; I?m still crazy for you, that?s for sure.

Idag bjuds det på skönsång i från mig. Att sitta och sjunga med i alla låtar är liksom min grej nuför tiden.

Men att blogga har inte varit min grej de senaste dagarna och ja det känns som en hel livstid. Tiden går så oerhört fort men ändå så långsamt. Nu är det bara 10 skoldagar kvar tills vi får leva i så kallad frihet de kommande 10 veckorna. Detta är alltså vår sista hela vecka, sen är det bara halva veckor kvar. Stressen börjar avta och jag börjar faktiskt inse att sommaren är påväg, och jag tror att den är ganska efterlängtad.
Denna vecka har jag börjat min "Nyttiga" vecka  vilket innebär att jag ska utesluta de onyttiga sakerna jag äter och jag ska sova en hel del under nätterna(!!!) inte under dagarna. Hittils har det gått bra ( en halv dag har jag avklarat!) .

Nu kommer pappa hem om några minuter och han tror att jag redan har börjat laga mat, vilket jag inte har. Så nu ska jag laga mat, kanske blir det Lasagne ?
Sen vankas det superspeedstudy. Hur ska nu detta gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0