I told him I couldn't lie he was the only one for me.

Hade fullt upp med att sy i går. Slutade skolan klockan ett vilket är väldigt skönt, men tro det eller ej jag och josefine satt kvar i X antal timmar för att sy. Jag gick dock klockan 17.50 för att träffa Amanda. Josefine satt kvar till klockan åtta medans jag mötte upp mina tjejer för att "överraska" och "fira" Noa. Detta var andra gången vi firade henne, men vi får ju inte nog av tjejen. Även denna gång blev det "tunn-bad" , och vi gillar det!
Ännu mera födelsedagar är det i dag, både idas bror och Karl-Peter. så även fast ingen av dom läser detta (tror jag) så vill jag Gratulera dom båda.
 
Har haft en  soft musik lektion som bara innehöll "musik-lyssning" Metal, dansband, bramusik, rock och techo, Ja musik av alla slag. Gjorde även en tabbe i matsalen och tappade tallriken. Den gick sönder och jag fick en hel del applåder, men who cares. Jo Josefine, röd som en tomat blev hon. (Obs! Det var fortfarande jag som tappade tallriken!)
Nu är jag inte ledig förrän klockan 18.00, jobbigt men det är bara några skoldagar kvar. Jag överlever!

Min sy slöjdslärare har precis trätt en overlock maskin i röd färg, bara åt mig ! Vadå favorit elev ?
 
Oj , nu brinner det tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0