I guess I'm dreaming again

Sitter fortfarande i skolan. Jag har varit duktig och sytt en hel del och på fredag ska jag vara klar!  Bra går det också. Men nu ska jag ta mig i kragen och dra mig hemmåt för att chilla en aning, sen blir det målvaktsträning.

Tyska lektionen var inte så illa som jag hade inställt mig på imorse. Varje gång jag cyklar till skolan känns första lektionen alltid lite lättare vilket är skönt. Satte mig och sydde en timme sen raceade jag och Steffie till soptippen där vi skulle ha fotolektion. Det var alltså time för att knäppa snygga bilder på våra snygga kläder. (bilder kommer senare!) En del bilder blev faktiskt lite häftiga. Ur tråkig Kultur och Idé historia som vanligt och sen hamnade jag här.

Ringde Syster yster för att höra om hon var sur på mig och om hon ville handla skor. Fick dock till en besvikelse ett Nej som svar. Hon skulle tydligen till Stockholm för att vara skådis med Björn. Ja! Den Björn ni tror. BJÖRN GUSTAVSSON!!!!!! Soran hade ringt henne i går och bett henne ställa upp och på den frågan/erbjudan säger man ju självklart inte nej. Så nejet jag fick tog jag med ett leende på läpparna !
Nu ska jag fortsätta att le.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nej, åh, vad häftigt! :D
Martina gör debut ^^,

2008-05-28 @ 16:21:20
URL: http://aparecium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0