I en annan del av Knivsta

1000 apor är en bra hemsida. Soran har sin blogg där, han ahr bara varit aktiv i en vecka men han kan sin grej redan. Jag blir så där töntigt stolt varje gång jag hör hans namn i media. Han är ju Knivsta bo vilket jag också är. Idag är han i musikens hus på Talangkampen, hans vän Björn är också med. Min syster och flera andra befinner sig där, alla utom jag. Vilket är väldigt synd. Istället sitter jag här i en halvsydd klänning som har fört med sig en hel del idéer.
Dessa idéer kan jag tyvärr inte avslöja ännu, vi får väl se om jag någonsin avslöjar dom.

Medans de flesta i långa landet falukorv har suttit ute och solat hela dagen har jag suttit inomhus och sytt klänningar. Och bra gick det inte heller. Mina konstiga stress vanor som omfattar både baknings lust och lathet har kommit igång denna dag, och kommer troligtvis sitta kvar fram tills skolavslutningen. Tyska provet är avklarat ochnu är det endast Naturkusnkap och Engelska kvar. Men att skriva en bokrecension på en bok jag inte ens har läst verkar inte vara min grej.

Dags att njuta av den lilla ledigheten jag har.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0