I came to tell you, That you're my favourite girl. And would you like it If I put you into my world.

Jag har nu införskaffat mig nya meriter som ska hamna på mitt vackra CV. För jag har kommit på att jag är ganksa hyfsad på att skolka, speciellt när det är vackert väder. Tror , eller jag vet, tyvärr att jag inte är den enda som är bra på detta. Men nu har jag tagit "ledigt" några timmar för att sedan åka tillbaka till Uppsala och skolan. Tyska prov står på schemat och jag har pluggat. Troligtvis har jag pluggat på fel saker men att vara negativ hjälper väl inte.

Freaks and Nerds vs. Diamonds and Pearls är temat på min systers studentskiva. Denna studentskiva råkar vara ikväll. Jag och Amanda hade tänkt att försöka fixa in oss på denna, problemet är bara att vi är i en ålder där man knappt kan göra någonting. Nej, 17 passar bra som en lite lättare svordom, för Fy 17 vad jag vill vara ett år och tre månader äldre just denna dag. Men kasnke kanske blir det så att vi försöker slingra oss in.. eller så bangar vi..

Dags att se om pluggandet har gjort någon nytta.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

yeah :)

2008-05-29 @ 12:51:44
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du får en bra dag idag! :)
Kramar!

2008-05-29 @ 12:51:55
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information ! ha de bra

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-29 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0