How come I never hear you say I just wanna be with you I guess you never felt that way

dag ligger ett riktigt svårt beslut framför mig. Idag, och som i måndags, så försov jag mig. Den enda skillnaden är att det äIr torsdag idag och jag har en viktig inlämnings uppgift på Isländskan, Engelskan och jag har prov i Tyska. Självklart har jag inte tänkt på något utav dessa uppgifter som jag borde ha gjort, så all den information och fakta som borde finnas i mitt huvud idag finns tyvärr inte. Så detta "svåra" beslut jag måste ta är svaret på frågan ; Ska jag gå till skolan?
Om jag gör det så blir det deffenitivt ett IG på tyska provet och kanske en utskällning på Isländskan. NU tänker ni självklart ; Varför sätter hon sig inte och pluggar för att sen gå till skolan och får MVG i både tyska och Isländska?
Svaret på den frågan är... Jag har glömt de viktitgaste papprena hos min Far i Knivsta och jag befinner mig hos min Mor i Uppsala.
Hur ska jag göra ?

Kommentarer
Postat av: ,,,,,

Hoppa av skolan är det bästa i detta extrema fall!

2008-05-15 @ 20:21:04
Postat av: j.

DU SKULLE HA KOMMIT OCH HJÄLPT MIG GJORT KLART VÅRAT ARBETE OM ANTIKEN DIN JÄVEL! :O

du är förlåten om du kmmer och myser med mig och mina cupcakes ikväll, eller? ;D

2008-05-15 @ 20:24:43
URL: http://spoonme.blogg.se
Postat av: j.

DU SKULLE HA KOMMIT OCH HJÄLPT MIG GJORT KLART VÅRAT ARBETE OM ANTIKEN DIN JÄVEL! :O

du är förlåten om du kmmer och myser med mig och mina cupcakes ikväll, eller? ;D

2008-05-15 @ 20:24:58
URL: http://spoonme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0