Everything all the time

Jag har börjat mitt lidande som troligtvis kommer hålla enda tills sommarlovet är här. Ränkade alla uppgifter och prov jag har kvar på dessa ynka 14 skoldagar och insåg att det började gå lite för långt. Jag insåg nämligen att jag har twelwe fucking things left to do. Därmed tog jag ett beslut som jag förmodligen kommer ångra inom kort. Jag bad om att få stå över kvällens fotbollsmatch (!!!) och lämnade över den till Sandra som förmodligen kommer göra ett jobb värt att hurra för. Jag säger bara Tack!

Har precis rådgjort med pappa, som befinner sig i Göteborg (en av dom platserna jag hellre skulle vilja vara på). Vi kom fram till att jag ska skriva en Saga som ska vara inlämnad i morgon först, sen blir det att översätta den till engelska. Men min fantasi är inte på topp denna dag. Känns inte alls bra, inte någonstans faktiskt.
Mina lärare är inga favorit personer just nu, men är dom det annars då? Skulle inte tro det..

Baka, det är något jag alltid känner för att göra när jag är stressad eller "deprimerad". Vilket jag troligtvis är nu eftersom jag har ett underligt bak sug (tolka inte detta på fel sätt nu !!!). Jag vill baka för att sedan tröst äta! Jag menar, det är ju synd om mig som måste stå över saker som jag tycker är bland det bästa här i livet.. till exempel Fotboll.
Detta underliga beteende har jag ärvt av farmor, så det ligger i släkten. Bli inte oroliga, det har gått bra för henne även om hon har några extra kilon. Men killar! Kurvor är det väl inget fel på ? Eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0