Don't look back, don't think of the Other places you should've been It's a good thing that you came along with me

Min manliga röst börjar nu försvinna och återgå till sitt normala läge. Det är nästan så att jag sörjer lite, jag vill ju ha den där härligt hesa rösten. Något annat jag nästan också sörjer är att skolan börjar, just nu sitter jag med ida och steffie och undrar om vi verkligen ska ha syslöjd. Hörde något om att vi skulle ha mattelektion på syslöjden eftersom vi gick på utställning förra veckan.

Josefine håller just nu på att visa alla underbart fina bilder på Steffie från Valborg och jag kan säga att hennes minne inte är det bästa. Haha, hon hade tydligen sovit 25 timmar efter Valborg. Trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0