Cause you are my heaven.

Har precis tittat klart på Gossip Girls femtonde avsnitt och längtar redan efter de sextonde avsnittet. Jag tror att jag har blivit beroende av den serien och jag kan verkligen inte förstå att jag ska åka till Gossip Girls stad, New York. Det är inte förrän i juli jag ska åka så jag hinner väl vänja mig med tanken att jag ska dit och ni kommer få höra mig säga det minst 50 gånger till. Stackare.
Gårdagens aktivitet (bio) gjorde mig ännu mer sugen på att åka till Usa. Vi såg filmen 21 och den var faktiskt riktigt bra. Jag har inbillat mig att jag inte gillar "seriösa" filmer men varje gång blir jag lika chockad och inser att jag faktiskt gör det. Och den här filmen är verkligen en jag tillochmed tipsar om. Inte en favorit film men absolut värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0