'cause if you're not really here then I don't want to be either I wanna be next to you

Planerna jag hade igår genomfördes aldrig. Istället blev det en hel del panik över att jag inte gjorde någonting. Jag varken sydde, ritade mönster eller pluggade. Plötsligt satt jag på bussen in till stan för att ta tåget till knivsta. Ångrade mig ganska direkt och började gå mot mamma. Mötte en lite för duktig tjej som va ute och sprang, så kvällen spenderades med en mor på cykel och en pigg tjej som sprang bredvid genom en rundtur i gamla Uppsala, domarringen, tiunda och luthagen.
Idag är Frisk-Åsa inte närvarande för fem öre. Men jag ska inte klaga för snart är min skoldag över. Att ha två lektioner på en dag gillar jag verkligen. Jag skulle inte klaga om det var så varje dag.
Eftersom att jag verklígen älskar skolan (NOT) så stannar jag nog kvar någon timme och börjar på balklänningen jag ska sy innan en bal som jag tyvärr inte vet datumet på. Mer bal blir det i helgen då det är bal för alla elever som går i nian i knivsta och även där hjälper jag till en aning. Sminkös blir yrket för mig på lördag.


Kommentarer
Postat av: carro

Ha en bra dag!
Carro

2008-05-06 @ 12:03:02
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0