Can't breath with no air

Befinner mig i gangster stan, Märsta, hos min favorit tjej, ni vet vem. Som just nu klär av sig.. hm. Ja hon ska nu, klockan 16:40 byta om till något som inte är "sov kläder". Vi (josefine) har precis fixat klart hennes lilla syster som ska på kalas/party ikväll. Nice!
Själv har jag provat på mitbena, vilket inte var så hemskt som jag hade tänkt mig. Med stora Hollywood lockar skulle dt faktiskt kunna bli riktigt fint. Kanske har jag blivit lite för mycket inspirerad av Gossip Girl och jag håller verkligen med N, avsnitt 16 är grymt.
Ja, gårdagen blev nice. En träning som jag hade sett fram emot lite för mycket blev helt okej , väldigt mycket repitition. Men för att bli bättre på något gäller det att repitera en hel del så målvaktsträningen kanske var nyttig i alla fall. Efter träningen lovade jag lite för mycket , lite tveksam om jag kommer hålla detta löfte men jag kämpar. Här ska jag inte vara svag, jag ska klara det som en annan redan har varit duktig och klarat av. Är mycket imponerad av tjejen.
Sen blev det 40 minuters ren avundsjuka då jag checkade avsnitt 16.
 Nu ska jag vara social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0