But that's how it's got to be

Nå, nu ska jag ta mig i kragen och berätta för de få perssoner som verkligen vill veta vad jag gjorde igår.
Så jag mötte upp två glada men inte allt för peppade tjejer på stationen i våran by. På tåget som skulle leda oss in till staden som var i full gång , Uppsala. Mötte upp ytterligare en tjej där.
In i folkmassan för att hitta någon vi kände, vilket vi också gjorde. Inte alltför oväntat hamnade vi och resterande knivstabor i stadsparken. En märstabo vid namn Josefine kämpade sig också in till Uppsala. Dagen blev chill.. kvällen blev grill. (fyndigt Åsa ! ) Ja ,för paps och kompis grillade i knivsta.
När kvällen kom gick jag och min Josefine till Noa och Nikolina. Kvällen innehöll flera samtal till olika perssoner, vissa samtal fick jag besvarade och vissa inte.

Så jag ger dagen fyra solar av fem och kvällen ger jag två stjärnor av fem.

Morgonen blev i alla fall mysig med en sådär härligt svettig Åsa och en riktigt trött Josefine. Frukost klockan 15.00 till härlig musik sen bar det av ner mot Knivsta Station där jag träffa fröken v Z. Lämna mitt fynd och så drog Annapanna och jag till Engvallen för att kolla på matchen som vi egentligen skulle spela. Resultatet på den var inte något vi ska klaga på, hela 10-0 till Knivsta Ik.
Äsch , jag pallar inte med detta längre! Tja

Kommentarer
Postat av: j.

Josefine, aka. fyndet.. Eller? ;)

2008-05-01 @ 20:17:45
URL: http://spoonme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0