Blow me away when the lights go down leave with a smile and I'll be first in line to make you mine

Och nu kanske ni undrar vad jag gör uppe klockan 07:00 ?
Har skrivit en text om grekisk konst, som nu ska skickas till min egen mail. Det känns inte så bra att jag endast har skrivit om den Grekiska konsten då jag skulle skrivit om den Romerska och kanske lite om Arkitekturen med. Men det är ju bättre än ingenting.
Det är morgon, det är sol och troligtvis ganska så kallt. Igår fick min kropp en chock när jag gick ut, då jag trodde att det var varmt och härligt precis som i lördags och söndags men icke. Det var iskallt. Så jag antar att det är samma väder denna morgon.
Matematik Nationella prov är det också, denna gång ska jag inte göra en sån miss och plocka ur miniräknaren. Den ska finnas vid mi sida hela tiden och ge mig de rätta svaren. Nej, jag är mycket skeptisk till att detta ska gå något annat är dåligt.. Inte bra inställning där. Det är bara att kämpa på. God Morgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0