and to know you is hard and to know you is hard and to know you is hard and to know you is hard and to know you is hard

Sitter här med en glass i handen och lyssnar på klassisk musik. Konstigt nog är det en Punch glass?  Och inte nog med det, den är god också! Känner mig väldigt gammal, som ni kanske förstår. Det blev ingen skola för mig idag. Jag vaknade ju liiite för sent och sen har vi en inlämnings uppgift som ska in i morgon och inte så oväntat har jag inte ens börjat.

Drog en sväng till Knivsta, där jag befinner mig nu. Riktigt sur hann jag bli på vägen, då jag kutar till bussen. Som i sin tur bestämmer sig för att åka när jag är två meter ifrån den. Att sätta sig och vänta på nästa buss var inte en höjdare, satt där och skakade av surhet och framför allt av utmattning. Inte alltid lätt att vara tidsoptimist. Men nej nu ska jag i alla fall försöka lyckas med något. Yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0