This got me stuck between my fantasy and what is real.

Riktigt otaggad på att ha träning ute i det mörka, kalla och snöande Sverige. Känns inte alls kul att behöva sätta på sig fotbollskläder och springa ut för att ha täning i en och en halvtimme när man lika gärna kan ligga hemma och kolla på Tv.
En annan grej som inte är alltför kul heller, är att jag börjar 8:30 i morgon bitti. Men alla andra i min klass börjar 12:55! Ja! 12:55!!! Så jag har två hela lektioner i morgon den första och den sista. Men jag kan ju alltid sy lite eller plugga eftersom att jag missade alla dagens lektioner på grund av att jag försov mig riktigt ordentligt. Eller så går jag bara ner på stan och tar det lugnt. Om jag nu vaknar..
Nu ska jag byta om (usch)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0