So for once in my life let me get what I want



Gårdagen var helt okej, ganska skön faktiskt. Middag hemma hos Farmor sen vidare till S där både N och A befann sig. Lite utredning kring lördagens alla händelser och såkallad "Latte Art" på youtube. Konstateranden om att S är våran bloggdrottning och att jag knappt har några besökare alls..
Ganska förståerligt (?) eftersom att min blogg inte är såå intressangt. Men det kanske det kan bli ändring på.. eller ? Kanske svårt att göra mitt liv mer intressant. Men jag har i alla fall bestämt mig för att lägga upp bilder på mina kläder som jag syr/har sytt/ska sy. Jag  har nämligen fått önskemål om det och jag kan säga att jag gärna gör det. Det får helt enkelt bli en ny kategori. Snart.. eller? jjoo jag ska ta mig i kragen och börja fota snart.. väldigt snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0