one of those no one ever will die for

En mini picknick på bryggan, så fick dagens första plan börja. Kylan blev dock starkare och Uppsalas domkyrka blev våran värmestuga. Vidare till Wayne's Coffee för en värmande kopp te och en dam vid namnet Madelene gjorde mig och sofie sällskap. Påfyllning av te kopparna och köp av diverse godsaker. Prat om allt mellan himmel och jord , med dessa damer förgyllde min dag. En nysande åsa med rosettfrisyr kanske förgylllde deras dag också (?) hoppas det! Med lite förmycket av det goda och lite förlite rörelse kan jag säga att jag starkt gillar lov. Lov är min grej tror jag..

Kommentarer
Postat av: Madde

jag känner precis likadant älskade :)

2008-03-22 @ 10:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0