Och jag står framför spegeln, jag vill förändra allt, och allt som jag ser i den.

Ja , vad ska man säga om gårdagen ? Yr? Stel? Värd? eller bara Helt okej ?
Inga komentarer om kvällens slut. Inte så stolt över mina beslut men jag menar ju det, ibland måste man göra fel saker också. Annars tyckte A  och N att jag var skön, kanske kanske inte ? Fick mig nog en bra tankeställare i alla fall, hoppas på att det gör så att allt ordnar sig. Ett fint (?), men lite ovanligt, smeknamn fick jag ju också. Värden och S lyckades ju ta ett steg till och det tror jag att alla blev lite lyckliare av. Väntan har ju varit gasnka lång.
Dagen till ära har jag varit med Mamma, Martina och Richard (systers pojkvän) på Istölt på studenternas. Det är ju en självklarhet att vara där och titta när man är Islänning. (Om någon nu undrar vad Istölt är så är det en häst tävling med islandshästar som rider på is).
Måste bara medge att min syster och hennes pojkvän är nog det roligaste/sötaste/härligaste paret i Uppsala.

Vi måste börja leva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sköööön är rätta ordet som förklarar dig den kvällen, sjukt kul Årsta! "Värden och S" hah väldigt värd kväll, verkligen.

2008-03-23 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0