Och det känns som jag gett allt jagkan geÄndå har jag inte hittat vad jag letat efterJag har varit i alla städer Letat efter dig

image5

Gårdagens match är inget jag vill komentera, men att säga att det gick bra för mig skulle vara en lögn.
Sista dagen i skolan, sista lektionen får jag ett samtal från en viss kille som sitter i en utav Åre's alla skidbackar och dricker öl i ett väder jag aldrig skulle klaga på. Det är sånna samtal som får mig att vilja vara någonannanstans.
På bussen hem från stan kom jag på att Ica har 3.90 kronor hektot på godis, självklart luras jag in i den fällan att jag går in i butiken och köper några hekton. Jag menar det är ju ändå skärtorsdagen och kanske någon liten påskkärring kommer och knackar på. Inser dock när jag kommer hem att jag redan har ätit upp mer än halva godispåsen. Ingenting gör det ju bättre att mamma kommer in med en godis skål till mig (och henne själv).
Isländska godis "mandlar" gör jag vadsomhelst för!

Nu ska jag försöka mig på att göra "Rosettfrisyren"  Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0