Lights are flashing, cars are crashing, getting frequent now, Ive got the spirit, lose the feeling, let it out somehow.

Gårdagen var värd, riktigt värd (inte!!) Jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte gjorde ett jotta. Hoppades på att jag skulle orka göra något på kvällen men det slutade med att jag la mig i sängen och kollade på Scrubs och så började även min morgon. Syster och jag fick ett litet ryck och började stryka det mesta som finns i vårat hus..
tvätta gjorde vi också. Nu jobbar hon och jag har en "pause" i några timmar. Så nu sitter jag och diskuterar "raggningsrepliker" på msn. Fråga mig inte varför! Mina msn konversationer brukar ofta leda till konstiga samtalsämnen, vet ej om det är jag som alltid lyckas starta dessa samtal men denna gång var det då inte jag i alla fall.
Tyvärr kan jag meddela att lov inte är min grej längre. Det passar mig nog inte, jag lyckas ju aldrig göra något. Dagarna slutar ofta med att jag inser att jag knappt har varit utanför huset. Men jag är övertygad om att jag kommer hinna gå två dagar iskolan och sen vilja ha lov . Men om läget är så är det bara att acceptera läget, eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0