Jag skulle alltid vara den som stod bakom dig Jag skulle alltid svara när du kallade på mig

Onsdag, även kallad lill-lördag, är nog veckans näst bästa dag. Fredagarna är ju självklart snäppet bättre. Och att jag slutar klockan ett gör ingte saken sämre. Är hemma hos mamma nu för att sy litegrann på martinas balklänning som snart är klar. Har inte sytt på länge nu men det är så lite kvar nu så det blir nog ingen panik får vi hoppas. Hoppas bara att hon blir nöjd med den!
Annars får jag väl behålla den..

Tightsen är på så nu blir det lite pilates, sen hamnar jag troligtvis framför symanskinen. CIAO!


Vill bara skryta lite med att jag fick Mvg på min Ikea klänning, känns riktigt härligt!

Kommentarer
Postat av: christina

Du är så duktig som syr hela tiden :) Lägg upp bilder på ngt?

2008-03-14 @ 13:01:06
URL: http://cstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0