Jag kommer inte höra av mig igen och jag kommer inte ta skulden Så säg det och få det gjort det finns bara ett enda sätt

image2


Mina planer om att gå upp tidigt idag förstördes ganska snabbt efter att klockan ringde, jag har så svårt att inse att jag inte är någon morgon människa. Varför ska sängen vara så skön på morgonen ? Den borde vara skönare på kvällen, det är ju då man ska sova!
Hoppas på att kunna träna lite idag, kanske blir det ett försök till pilates eller så blir det gym men något ska jag försöka med..

Är riktigt avundsjuk på mamma som åker till Island i morgon. Hoppas dock på att hon köper med sig isländska påskägg. Då blir jag nöjd ! Dags att plugga !

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall :). Bra blogg du har förresten

2008-03-11 @ 10:01:47
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0