It's been forever since we talked the whole night through

Försov mig i morse igen, inte kul alls. Men jag börjar bli riktigt bra på det snart. Med min erfarenhet är det väl inte så svårt att bli bra på det. Kom i tid till skolan och allt fast jag vaknade klockan 8.00, imponerande.
I skolan blev det påsk-äggs-letning runt hela skolan, fem ägg var utplaserade i skolan. Ida och jag hittade ett! Tyvärr var det halvt och därmed fanns det inget godis i det heller ..
Efter skolan blev det en fika med Josefine på Cofeehouse By Georg. Och nu ska jag iväg på match mot vallentuna!
Inte alls taggad, fotboll i snö är ingen höjdare må jag säga. Men det är bara att kämpa på, Vi ska nämligen Vinna! eller hur ?

Gjorde test på Facebook "What type of guy is ment for you ?" 

"This guy is not bad. He doesn't always want to be with you, but sometimes he jsut needs you everywhere. He's not sure what he wants yet if he wants to get serious or just kinda see how things go. Just watch your step and give him some space "

creepy ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

släpp det

2008-03-20 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0