I wonder what you're doing to night, I wonder if you're free

Gårdagens kväll började som sagt hemma hos S med A där det tittades på melodifestivalen och självklart var jörn Gustafsson med. Han är ju nästan för bra. Hamnade inne i stan efter ett tag, vilket inte är så ovanligt. Tyvärr verkade det inte hända så mycket där heller. Vi lyckas aldrig vara "där det händer" (eller?)

Pappa försöker få med mig ut på en övningskörningsrunda, jag är lite rädd å jag vet inte om jag vill. Det är nog bara en liten spärr i huvudet som jag har. I och för sig så fyller han ju 49 bast i dag så jag kanske borde vara snäll och göra honom glad genom att köra lite bil. Men så glad tror jag inte att jag kan göra honom, även fast jag skulle övningsköra. Jag menar ju.. bilen kanske inte är sig lik efteråt (eller ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0