Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse..

image4

Det känns inte allt för härligt när man vaknar och kollar ut genom fönstret och allt är vitt. Vi hade ju bestämmt att det skulle bli vår , eller? Nu får jag bara lust att åka skidor hela lovet, typ åka till alperna eller Åre! Någon som vill bjuda mig på en resa?!
Sitter i skolan, har hoppat över Tyska lektionen. Dels för att ajg inte hade tränat på de där jäkla glosorna och dels för att jag hade böckerna hos mamma. ( okej, den sista anledningen kanske inte var den bästa men..) Ska snart ner på stan ett tag.. Nästa lektion börjar ju 12.55 YES!, eller inte!

Sommar! Nu är det faktiskt dig jag saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0