I hela mitt liv har jag väntat på livet Jag har längtat efter nån att längta till

När det är fint väder är det inte kul att blogga. Ja , varför ska man sitta inne och skriva några informerande rader till Sverige's befolkning när man lika gärna kan vara ute och till exempel: Sola, Segla, Spela Fotboll, fira systers student, vara trevlig med mera. Tro det eller ej men dessa ypperliga aktiviteter har jag faktiskt utfört de senaste dagarna. Så nu sitter jag här med en cykel mindre ( jag rekomenderar inte att  låta cykeln stå olåst ) och känner på mig att något stort kommer hända.

Att titta ut ur dörren hjälper hjärnan att inse precis vad som kommer att hända. Min far står utanför i bar överkropp och...

... målar (!)

Garaget var först på tur och så småning om är det husets tur. Färgen är röd. Knutarna skall bli svarta á la skärgårds style. Nuvarande färgen ska vara mörk gul men ser mer ut som en smutsgul/orange färg. Jag kommer inte känna igen mig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0