Så du, var noga med vad du drömmer. Annars blir du lätt besviken.

Jag har insett att det svåraste med att blogga är att börja. Liksom början av en bit onödig information, hur ska man uttrycka sig för att läsarna verkligen ska orka och vilja läsa något?  Jag tycker att jag borde ha kommit underfund med detta problem för ett bra tag sedan, jag har ju trots allt bloggat i två och ett halvt år. Problemet återstår och ni får stå ut med dåliga "Starter".

Appropå att börja på saker och ting, så slutförde jag min kusins "bal"-klänning som jag hade i uppdrag att sy. Här är jag i alla fall duktig på att börja ( när det gäller att sy ) men inte att sluföra det jag en gång tagit mig tid för att försöka skapa något ur ett tygstycke. Men klänningen är klar även fast jag fick sy om blixtlåset minst 5 gånger. Men slutet gott allting gott (?)

Under morgondagens lektioner funderar jag på att byta skepnad och inta min possition som Skolk-Åsa. Ligga hemma och softa låter ganska mycket roligare/skönare. Men faktiskt så hade jag tänkt att plugga, jag har ju fortfarande naturkunskaps uppgifterna kvar och även bild uppgifterna.
Kanske kunde jag baka något till Martina's Student. Eller bara ta igen föregående natt's vaken-timmar.

Vill även tillägga att dagens Puss går till Ida!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oh, tack detsamma :) Fin blogg!

2008-06-02 @ 23:09:12
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0