Säg vem tycker om dig mm kära du, när det du trott på gått mitt i tu

Jag hade tänkt att sätta mig utomhus men möttes av en skylift när jag öppnade dörren. Solen sken inte lika mycket heller, så jag ångrade mig. Vi ska , som jag sagt, måla om huset. Fint blir det nog också.
Min dåliga uppdatering beror på att mina fotbollsskole ungar har kört slut på mig varje dag.. jag kan berätta att det inte är kul att ha en grupp med 11 st 5-7 åriga små flickor som man ska vara "barnvakt" åt och lära dom att slå en boll. Det är itne det lättaste.. speciellt inte när dom är iq-befriade
Usch nej jag "hatar" barn..

Idag är det midsommar vilket innebär att i mrogon blir det bara mörkare och mörkare, alltså går vi inte mot ljusare tider längre..
Så vad är det vi firar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0