Slutet har just börjat mellan dig och mig

God Morgon ! (bra början ?)

Solen skiner, min hårbotten kan man inte röra, mina ögon gör ont och jag har svårt att svälja. Konstigt nog känner jag mig inte sjuk, eller rättare sagt jag är ganska pigg och alärt för att ha så ont. Kan vara för att jag absolut inte vill vara/bli sjuk. Eftersom jag kännde av denna smärta när jag vaknade så ringde jag ett telefonsamtal där jag meddelade att jag var sjuk och skulle inte vara närvarande på dagens lektioner.

En stor vattenmelon bor i vårat kylskåp, den är min. Jag har inte ätit frukost, vattenmelonen blir min frukost.

För övrigt har jag upptäckt att jag har tappat känseln längst upp på mitt högra ringfinger. Troligtvis har jag förfryst det liiiite för mycket. Inte bra.

Min frukost väntar och jag ska plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0