I like it in the city when two worlds collide You get the people and the government Everybody taking different sides

Det här känns konstigt, jag är nästan lite chockad. Hur kan jag sitta uppe i mitt rum och ändå vara uppkopplad till internet? Inte så konstigt om man tänker efter.. jag har nyss instalerat trådlöst internet och hur skönt är inte det ? ( Och  jaa. jag inser att vårat hushåll inte är dom som fick det först...)
En tråkigare historia lyder som så att vårat kylskåp har pajjat och nu har vi  ingenting att äta förutom fryst kyckling och glass.
Eftersom detta problem uppstod ska jag nu cykla ( jaa cykla eftersom jag har fått lånat knivstas kanske skönaste cykel) ner till ica och köpa mig något man skulle kunna kalla frukost. Något i stil med Jordgubbar, grape frukt och Yoghurt.. och bara njuta av mitt sommarlov.

Internet är nästan lite för snabbt nu.. det är galet.


och jag är lite för seg, har alltså fortfarande inte kommit iväg eller duschat.. så här har det inte blivit någon "frukost". Det får väl bli en brunch (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0