When the truth is, I miss you Yeah the truth is, that I miss you, so



Denna låt gick på repeat ett bra tag i går, vilket inte är så konstigt eftersom att den är så bra. Nu går den på repeat igen.
Igår spenderade jag min kväll, så som kvällen innan, hemma hos Noa. Hon gled runt i sina ärtgröna shorts, som jag hade strykt tidigare på kvällen, och en Cristiano Ronaldo tröja för att hylla Portugal (och hans skönhet). Jag satsade på svart och hade på mig något mina följeslagare kallar för kropsstrumpa. Nikolina kom förbi och vi drog ut på en flummig promenad, då både min och Noa's fantasier spårade en aning.
Efter ett tag hamnade vi i Noa's säng och jag kan fortfarande inte komma underfund med om den var skön eller inte.

Min systers pojkvän, Richard, tyckte inte om att jag inte hade ätit så mycket idag så han ställde sig och gjorde mat till mig. Han gillar att agera pappa åt mig, min syster gör likadant ( agerar mamma åt mig)
Han har även börjat säga Valdis istället för Åsa, vilket är lite sött.
I morgon åker dom till Danmark för att prov jobba på en restaurang som servitrisoch servitör. Jag undrar bara hur det kommer att gå med språket ? Kommer dom kunna förstå vad folket beställer ?

Jag funderar på att gå ner till ica och inhandla diverse ätbara ting, så att jag får någon frukost i morgon. Men jag måste ju gå(!) eftersom jag har lyckats bli av med min kära lilla cykel.
Min cykel som har varit med mig i så många år, den som är liten, röd och ful, den som jag känner mig handikappad utan. Jag saknar den!

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag blev också av med min röda fina kära cykel! För jävligt! Men min granne hade hittat den så nu är den tillbaka, den går dock ej att använda.



2008-06-09 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0