Men den gamla goda tiden nu kommer den aldrig tillbaka...

Den där känslan man får när man är stolt över sig själv för att man verkligen har tagit sig i kragen och gjort det man ska göra. Ja, den känslan som gör så att man verkligen känner för att unna sig något gott eller bara unna sig att inte göra ett piss och att inte behöva bry sig. Den specifika känslan har jag nu inom mig. Jag har precis gjort klart mitt Power Point arbete om "Mitt Drömyrke".
Nu ska jag unna  mig att gå hem från skolan..

..eller göra något annat i den stilen.



Guess What ! Jag kom på att jag inte alls kunde gå hem eftersom jag ska skriva om Berlin på tyskan.. Fan!             

Kommentarer
Postat av: matilda

men va i helvete håller ni på med, vi har inte varit i skolan sen i onsdags, vi slutar imorgon? har ni fortfarande skolarbete kvar?

2008-06-09 @ 17:33:46
Postat av: åsa

ja , tyvärr.. en del men vissa kurser avslutas inte förrän nästa år.. :/

Men på onsdag är det över.. :D

2008-06-09 @ 22:56:58
URL: http://asavaldis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0