I'm gonna miss you

åh , herregud! Nu var det ett tag sen och ni undrar säkert (NOOT) vart jag har hållt hus.. Så nu sitter ni troligtvist helspända och väntar på ett underbart blogginlägg från eran favorit bloggerska som skriver så intressant fakta om hennes spännande liv som innehåller hejdundrandes bra helger, hennes underbara relation med en pojke som är helt dum i huvudet och om hur hon bara älskar att leva i detta nu. (ironi , ironi jaa.. det kallas tydligen så)

(Och ja , jag gråter i detta nu. Min underbara Noa ringde nyss och lät mig lyssna på Håkan Hellström. Vem gråter inte när man får höra Håkan sjunga "Du är det finaste jag vet.." Ja VEM!?
Ingen hysteri nu åsa.)

Back to the start! Ja vart harjag då hållit hus? Jag kan ärligt säga att jag har spenderat mer än halva min tid hemma hos Noa. Jag har tagit hand om småbarn som jag nu har lärt mig att hata. Jag har kollat på fotboll på Engvallen och på TV. Jag har firat midsommar. Jag har börjat sommarjobba, och jag har återigen varit med Noa.

Jag kan ju börja med att berätta att de som tillhör min familj är jäkligt dåliga på att fira högtider och därför blev midsommar firandet väldigt kort. Pappa målade om huset med hjälp av en skylift och jag åkte ner till ica för att inhandla diverse ätbara ting. Lagade en frukost/lunch/middag med någon variant av matjessill till förrätt, till varmrätt blev det någon fläkfilé med limesås och till efterrätt blev det halloncheesecake i glas. Inte det godaste jag har ätit men enligt pappsen var det en smakupplevelse som han sent skulle glömma..På kvällen blev det lite party med 95% killar och 5% tjejer.Kul?

En heldag med my homie blev det dagen efter, som vanligt blev det ett ica besök och åt gjorde vi , hela dan varje dag!
3 filmer sågs varav en var 3 timmar lång, men så blir det när vädret inte är det bästa.
Tjejen är ju för härlig och därmed svår att ha tråkigt med, hon gör mig sådär härligt glad.
Men eftersom att jag nu har jobbat och kommer jobba i 2 och en halv vecka till så har tjejen inte mycket att göra. Vårat 24/7 schema håller alltså inte i hela 5 veckor. Stackarn kommer ha tråkigt utan mig.

Ute i Kapellskär håller jag alltså till på dagarna och i morgon natt och ytterligare en natt sover jag kvar där. HELT ENSAM!! och jag börjar redan nu bli nojjig. Jag kan se mig själv ligga där i en utav de 15 olika sängarna och försöka blunda men istället innbilla mig att jag seroch hör allt ifrån spöken, mördare och knackningar på dörren.
Nu borde jag sova för länge sen. Morgonen i morgon blir tidig och jag har ont i huvudet eftersom jag har fått en liten hjärnskakning. Men det är sånt man får ta.

Jag återkommer om några dagar om jag inte har dött av rädsla eller hjärnskakning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0