Och jag svär att varenda fyllo på varenda bänk i varenda hörn hälsade på oss Natten jag fann dig

Första dagen på fotbollsskolan och datumet råkar vara Fredagen den 13:e. Men det gick bra , liite för jobbiga ungar ibland men jag menar vad förväntar man sig av ett par flickor födda 2001 och 2002. De är ju nyfödda.
Konstigt nog fanns det två söta tjejer i min grupp vars namn var underbart vackra.. Åsa & Noa (!!!)
Dagens "jobb" är nu över och jag har precis lagat mat. Håkan Hellström är grym! Speciellt att laga mat till.. eller nej, hans musik är grym till det mesta. ( undantaget kanske är att lyssna på honom i pappas närvaro, lite för mycket fördomar från hans sida! )  Tur att jag inte bor i lägenhet, jag menar stackars grannar som skulle få höra mig sjunga med i alla låtar.
"..Men jag svär att jag hörde frälsningsarmén sjunga om att lämna allt bakom sig.."


Dags att duscha för att sedan spendera kvällen med Noa (vilket kanske är ännu jobbigare än att ta hand om småungar, eller ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0