Livet är en komedi för den som tänker En tragedi för den som känner Går samma stig med mina vänner Spelar ingen roll vad som händer Det är bara mitt liv o hur jag känner


Sommarlovet är fortfarande inte här. Jag tror att det är här, det känns som det. De flesta slutar på tisdag, jag slutar på onsdag. Surt. Den första veckan på sommarlovet så ska jag vara ledare för fotbollsskolan, en vecka då små kids spelar fotboll och har vattenkrig på dagarna. I år är det tredje året jag är ledare och inför varje fotbollsskola är det en "utbildning".
Årets utbildning inträffade i dag. Stina Noa och jag var där, Stina var lite smånervös eftersom detta är hennes första år som ledare, Noa var cool och jag uttryckte den neutrala biten. Nu hoppas vi på att vi får ett par söta ungar som inte är allt för dryga, elaka, lata och hungriga. Jag ska köra med mina ungar rejält, situps och armhävningar hela dagen varje dag. Sen ska jag lära dom allt jag kan.. plus det jag vill kunna.

Igår blev det mys med Noa(toa) , deep talk som vanligt. Våran följeslagare (emo)Stina var tyvärr inte med på vårat fiolspel denna kväll. Hon spenderade sin tid på annat håll.
Ikväll kanske det blir annat än en chill kväll.
(Observera! Jag sa kanske )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0