If I don't live today

Nu har jag rensat skolans knapplådor och det är helt otroligt hur mycket knappar dom har.. men typisk nog har dom inga små svarta knappar (!!) hur konstigt är inte det? Det är väl dom de borde ha på lager... aja , knapphålen ska snart göras sen får jag leta knappar efter skolan.

Jag  var ute för en minutsedan och nu regnar det, snacka om känsla för när jag ska gå in och inte (?)

SIsta skoldagen och jag är varken lycklig eller ledsen. Jag fattar inte att det är sommarlov i morgon. Älskade sommarlov. Jag har ganska jätte mycket att göra hela sommaren, halva sommarlovet är ju uppbokat med fotboll, resor och jobb hit och dit. Lite ledsamt att det inte är som när man var liten då man verkligen hade sommarlov och inte behövde göra något av det som kallas att jobba. Men man ska leva i nu:et och njuta av var dag, även om det regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0