Du säger att det är tufft o va tjej. Att du inte vet om dom gillar dig Eller om du bara fyller nån kvot. Är det nåt bra jag gjort?

När alla clownerna har gått från jobben så visslar fåglarna i träden, det finns ingen poäng i att vara fri längre För jag vet att den här natten kommer döda mig Oh-oh ooh yeah Om jag inte får va med dig Klubbland Folk säger att allt är för konsten Inget för berömmelsen Men ni ser ut som dockor i kulisser Åh, vad jag saknar Ernst-Hugo...för patetik är konst och konst är att förstå Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse Och compadres Lever på gränsen till förintelse Och compadres, ni trodde man kunde svika kärlek Oh-oh ooh yeah Men det kan man inte Jag vet att du är ledsen Jag är ledsen med För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va Jag läser aldrig Proust igen För slutet gör för ont i mig Slutet har just börjat mellan dig och mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0