This is why I am lying when I say That I don't love you no more

SItter hemma och dunkar House musik. Just nu spelas Feel the Vibe med Axwell, den är ju för härlig. Härlig var även denna helg. På lördagen råkade jag vakna bredvid en kille som jag tycker om, vilket inte känndes helt fel. En snabbcykling hem för att byta om blev det och sedan drog jag vidare med Jenny till Krusenberg. Även då på cykel (!), för er som inte har den blekaste aning om vad Krusenberg ligger eller hur långt de är dit kan jag meddela att det i alla fall tar en halvtimme att cykla dit. Vi skulle hälsa på en viss Joakim. Johanna kom med sitt sälskap, Mattias, och vi for ut med båten.
Vattenskidor och våtdräkter var med men jag var alldeles för sjuk för att ligga och plaska i vattnet enligt mig själv. De andra fick ju självklart för sig att jag var alldeles för feg, men Nej! Jag ville men det var kallt, solen sken inte och jag  var som sagt förkyld. Trippel J åkte medans jag och min ex-klasskompis satt och njöt bredvid (?)
Sommarkänslan kom när vi kom i land och solen stack fram, men kallt var det. En cykeltur tillbaka behövdes för att få upp värmen.

Ica kallade som vanligt när jag kom hem, så stina hängde på för att kirra lite middag. Och middag blev det. Jag blev Syskonen Engstrands privata kock för kvällen. MIddagen serverades sent för min del, men inte för dom. Så alla inte-äta-efter-18.00-dieter kan ju slänga sig i väggen. Det är runt klockan 22.00 det ska serveras. Helt klart godare.
Det blev en hel kväll (natt?) av massa prat. Det var nice.

Och så idag, ja idag drog jag mig in till stan för att köpa lite tyg. Lite är det enda som saknas, ja rättare sagt endast 20cm men nej , nu måste jag köpa hela 50cm extra vilket inte alls är mycket. Det känns ju onödigt om man säger så. Sjukt jobbigt att tygaffären var stängd idag. '
IStället blev det en Banan milkshake och lakrits-chocklad med sofie istället. jag förstår mig inte på alla som tycker att det låter hemskt, Det är hur gott som helst!
Bokshopping, bussresa, promenad och middag hann vi med efter det och nu ska jag sova så att jag kommer upp i morgonbitti då det är ännu en härlig arbetsdag. (Ja jag saknar jobbet, men endast lite)
Dags att börja läsa "En shopaholic i New York" för att få inspiration till mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0