Well, you can say what you want But it wont change my mind Ill feel the same About you

Min hjärna är kaos så jag ska inte bjuda in er dit, men jag kan lugnt säga att jag har en del att göra.
Men snart slipper ni mig i två hela veckor eftersom att jag åker till Götet på söndag för att delta i Världens största Fotbollscup för ungdomar och barn. Alltså Gothia cup.
Och nu är det så att jag ska äntligen sluta tjata om att jag ska ttill NEW YORK eftersom att nästa lördag åker jag. Jag är alltså inte kvar under hela Gothia veckan, jag åker hem på fredagen medans alla andra åker på söndagen.
Så nu är det packning, städning och sömnad för fulla gubbar.
Tjolahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0