Wait ! They don't love you like I love you

De senaste dagarna har jag varit "paxad" av min mamma vilket inte har varit så jätte kul. Det känns som jag har missat allt när jag har varit borta. Jag har inte ens fått åka hem och packa upp min resväska.. mindre kul när jag inser att jag inte har sovit ensam (själv i en säng) på 2,5 vecka.. Ja jo det är mysigt ibland men lite jobbigt efter ett tag.
Nu är jag inte längre "paxad" vilket känns skönt nu får jag äntligen göra något. Fast klaga kan jag inte göra så mycket heller, de har varit ganska mysigt (observera GANSKA!)
I söndags kom martina och richard och hämtade mig hos K för att åka till mamma. Vi åkte senare till Länna allihop och dom badade. I måndags blev det en heldag på stan då vi lyckades fika, äta mat och gå på bio. Mamma
Mia! sågs. Tisdagen innehöll sol och bad utge i saltvik och tro det eller ej men jag blev en nyans mörkare än tidigare.
Nu är det onsdag och Ida fyller ett år äldre så jag hoppas på att bli bjuden på tårta.

Nu ska jag fly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0