Sometimes I wish I could act like a boy

Jisses. Jag har tappat blogg suget och tiden har jag inte heller haft för att sätt mig och skriva ett värdelöst litet inlägg.
Kan bero på att jag är duktig som jobbar hela dan vaarje dag. Och tro det eller ej men det är kul och min chef verkar tycka att jag gör ett bra jobb. Han har troligtvis inte märkt att jag äter minst två glassar, tre havrebollar, läser två tidningar, dricker tre läsk och tar lite för lite/mycket några gånger per dag. Men om man förklarar för mig att man får äta så äter jag och jag har svårt att hejda mig. Vilket dom som känner mig nog vet vid det här laget.

Det roligaste ögonblicket upplvde jag förra veckan när jag och min chef , Jonas, läste aftonbladet och ser en artikel om "Englands Sämsta Pojkvän" som har blivt dumpad 55 gånger. Inte illa pinkat måste jag säga.

Det sötaste ögonblicket upplevde jag igår med min chefs dotter, Cornelia. Cornelia har precis fyllt 6år och har tappat sina framtänder. Hon skall förklara för mig vart hon har varit och försöker säga Florens men det låter mer som "Fååårwlins". Jag förstod inte alls vad hon sa och bad henne säga det ännu en gång men istället bad hon om ursäkt för att hon tyvärr inte kunde säga ordet eftersom att hon tyvärr inte hade några framtänder.
Tidigare på dagen har jag fått en komplimang om mina tänder av Cornelia, då hon tyckte att jag hade stora tänder nästan som en råtta (!!!!!!)
Ganska svårt att inte falla i skratt.

Mina lediga stunder har jag spenderat med en lång tjej (pinsamt att pappa inte ens frågar vart jag ska utan direkt säger "Hälsa Noa") trevligt trevligt enligt mig.
I söndags var jag dock duktig och åkte till mig systers pojkvän för att träna med syster och pojkvännen hennes. Duktiga (och hungriga) som vi var tog vi på oss joggingskorna och joggade/sprang till McDonald's käkade lite och gick hem. Hälsosamt!!
Nu skall far min få säga "Hälsa Noa" en gång till för nu bär det av på min röda cykel till jusst precis .. NOA !


Kommentarer
Postat av: engla

är du och N bästa vänner? ( :

2008-07-02 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0