New York

Jag kan nastan ana att bade Noa och Stina slutar lasa har och tanker "Been There, Done That!" Men pa lordag kan jag saga samma sak. Det kanns ju ratt sa skont att antligen kunna vara jamnlik med dom.

For en minut sedan forstog jag inte varfor det endast var 8 online inne pa msn men  forklaringen dok upp ganska sa snabbt. Klockan ar ju nagra timmar mer dar hemma. Nagra grader kallare ocksa for har ar det riktigt varmt och skont med laga priser i alla affarer och jaa.. det mesta ar ganska nice.
Dagen till ara sa klippte jag mig. Mitt pa Broadway, tyvarr ar jag feg som vanligt. Men jag klippte bort hela 4 cm ( ingen kommer marka nagon skillnad!!!)Men jag gjorde det!
Ett par Levi's Byxor har inhandlats, fem armband, en nyckelknippa, en coldplay skiva, tva I heart NY trojor, ett par jogging skor och en flera liter vatten. Det ar sa varmt sa att man blir blot/fuktig direkt man gar utanfor dorren, men jag ska inte klaga. (det kommer jag anda gora nar jag kommer till Sverige)

Nu ar klockan 9 pm och det ar dagstatt ga och sova eftersom att vi gar upp klockan 6 am varje morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

åsagull, vad fan åker du till äpplet för att köpa en nyckelknippa för?? kan du väl köpa i vilket marknadsstånd här hemma som helst!

2008-07-23 @ 00:23:51
URL: http://avz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0