You got the freedom to choose


Så vad gjorde jag igår , förutom att gråta till en sorglig film? Ganska så mycket faktiskt. Det blev julbak med ett par dunder fina flickor hemma hos en dunderfin tjej. Hörde dock att  det endast var knäcken som lyckades. Sen for jag hemmåt för att laga mat med ett par lika fina flickor. En lagom lyckad lasagne och mycket prat. Fick även för oss att vi verkligen trivs i varandras sällskap, tur det. Det är ju trots allt så att vi umgås varendaste skoldag. Vi insåg att det inte hände så mycket som vi skulle kunna nöja oss med, så vi sa hej och hej och jag gick hem. La mig i sängen och kollade på "A Love Song For Bobby Long" . Måste säga att jag inte har sett John Travolta vara så bra i en film sedan Grease.
Jag är sugen på amerikanska pannkakor och julklappar. Ja.. varför inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0