So if your ever feeling down, Grab your purse and take a taxi, To the darker side of town, That's where we'll be

Mina fötter är faktiskt ett stort (STORT!!!) problem i min vardag. De flesta vet hur mycket jag hatar mina fötter, men för er som inte vet vill jag nu informera. Jag hatar dom så mycket att jag skulle vilja skönhets operera dom !!!! På riktigt, inget skit snack här heller. Försmå hälar, för breda framfötter, knöliga, extrem hålfot och allt därtill. Fast jag vet inte riktigt om jag hatar fötter eller om jag bara hatar att jag aldrig hittar skor och när jag väl hittar ett par så gör dom förbannat ont efter ett tag. Jag kanske hatar skor mer..
Ett farväl till min fina psykolog hann jag med idag. Känndes lite tomt när jag gick därifrån, men om de här inte blir bra så byter jag tillbaka annars får jag ringa henne, när som helst. Det ni!!

Och eftersom att jag  har blivit en sån Whitney Houston tönt så ska jag nu springa till tv:n och kolla på The Bodyguard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0