My finest day is yet unknown

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig.. jag lyssnar på Boyz II Men, Whitney Houston och Miriah Carey.
Och jag har insett att Jessica Simpssons låtar gör mig lycklig på ett konstigt sätt. Är det inte lite pinsamt så säg?
Det är väl något med detta väder som har sitt spel i det hela.

Allt känns lättare såhär innan jul. Snart lov, snart london, snart helg, snart klar med skolarbetet men de är vekligen bara snart eller lite längre än så.
Jag längtar verkligen tills allt blir bra igen, har tyvärr hört att det kommer ta ett par år. Snart är väl dom åren förbi också. Allt går så fort.
Nu har jag i alla fall träning.


Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Ja, det är en bra låt !

2009-05-26 @ 01:37:24
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0