Don't you dare walk away from me..


Ska precis gå och lägga mig men drömmer lite om en stor (..eller liten för all del..) 30-tals lägenhet där jag kan få bo med någon jag tycker om. En ljus och fin. Med stora fönster och fönsterbrädor där man kan sitta och dricka te och kolla ut över gatan nedanför, eller en fin innergård. Stora tavlor. Jag kan verkligen se mig själv sitta där ( mer dansa) och lyssna till min underbara musiksmak + lite Whitney Houston som tydligen har blivit en del av min musiksmak.
(Favoriterna är i alla fall "How will I know" och "I have nothing").
Nu ska jag fortsätta drömma.

Kommentarer
Postat av: Mia

Raring, jag flyttar tillbaka till Sthlm i mars, kom o bo lite hos mej om du vill. Lägenheten är förvisso från sekelskiftet (för tidigt?), och innergården är mörk och trist, men fönstren är stora så du ryms att sitta o dricka te i all evighet om du vill. Jag har två tekoppar!

2008-12-09 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0