You don't wanna know me when i'm lonely

Det var inte så farligt att åka till skolan i förtid, jag hade en trevlig pratstund med min fina bildlärare om framtiden. Sen så visade det sig att han lyssnar på grym musik, glider runt i Ramones tröja och spelar blandskivor där till exempel Bloc Party fanns med på en del ställen.
Piller människa har jag också blivit, en hel del piller måste jag börja ta nu varendaste dag. Jag gjorde ett stort misstag när jag satte mig ner för att börja läsa om alla biverkningar. Håravfall, viktökning/-minskning, svimningar, hjärtklappning, synförsämring och ja en hel lista till. Kan verkligen se mig själv smällfet och utan hår! Det skulle se fint ut, tycker ni inte?
Så att läsa biverknings listan rekomenderas ej. Nu är de bara att börja hoppas på att jag inte är en utav 100.
Sen så var kvällen emot mig , i alla fall dom som jag spenderade den med.
N&S Vs. Å 1-0  Jag är tydligen mytomanen. Nästan så att jag lurar i mig själv att det är så. Men huvudsaken är ju den att dom verkar tycka om mig.

I wish i did'nt have to warn you, I wish i did'nt have to let you know


Kommentarer
Postat av: M & R

vad äter du för piller??????????????????????

2008-12-07 @ 14:41:58
URL: http://martinarichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0