I decided long ago, never to walk in anyone's shadows



Idag torsdag , i morgon fredag. Vilket innebär att en hel del saker måste bli gjorda, frågan är om denna fredag bli som övriga fredagar eller blir den något extra? Jag har ju trots allt sovmorgon tills 12.55 men nej ,i morgon ska jag upp som vanligt och åka till skolan vid 8 för att rita.. och trycka. Sen börjar skolan för mig. Kanske att jag tar en och annan rast mellan allt det där.

På lördag blir det mys med julbak hemma hos Nikolina och sen kommer mina fina tjejer: Stephanie, Josefine och Ida! Nu vill jag verkligen sova. Konstigt?

22.22
I wish!
22.23

Jag är vekligen på gång nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm vaför har du en bild på nike där?

2008-12-12 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0