Everything I touch turns to shit,Everyone I tryto love won't hear of it,Now my handsare overfull of thingsI'd like to give

Det är något fel på mig, jag har just läst att man vanligtvis är förkyld 1-2 gånger per år. I år har jag minst varit sjuk 5-6 gånger och varje gång i minst en vecka. På måndag ska jag ringa en husläkare som jag hoppas kan förklara varför jag blir sjuk så ofta. Har precis kollat på Harry Potter och druckit en hel del citronvatten och de är väl de godaste vi har här hemma. Pepparkakorna är nämligen slut och nu finns det i princip bara nötter och potatis här hemma. Ica stängde för en och en halv timme sen, och jag tror itne att det skulle vara så nyttigt att ta en promenad ut till statoil bara för att slösa pengar på något som försvinner på en kvart. Plus att jag tror att det bara gör mig ännu sjukare.
Någon som har en bra huskur ?

Kommentarer
Postat av: matilda

vitlök i filen

apelsin

te med honung

en varm hand

2008-12-14 @ 19:15:21
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra helg! :)

2008-12-14 @ 19:17:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0