I try to tell myself at night when the dusty old pictures are all out of sight that I think I will be alright. Just don't come closer morning light.

Vi borde få pris, Stina och jag, för dummaste ideérna genom tiderna. Att vista sig utomhus när det regnar är inte smart och att cykla ut till Statoil är ännu dummare. Men vi gjorde det, vi hoppade på cyklarna och rullade iväg. Jag kan ärligt säga att jag blundade halva vägen, ögonen blev igentäppta av vatten som flög rakt mot oss. Uppfriskande må jag säga. 

Stina , hoppas att du inte missar kvällens avnitt av :
17.00

Havets farligaste

Utforska Australiens farliga vatten med Steve Irwin när han letar efter havets främsta rovdjur. På vägen träffar han jättekrokodiler, giftiga fiskar och vithajar.


And the words came just lika a hard rain..

Kommentarer
Postat av: Stina Engstrand

Självfallet missade jag inte havets farligaste, eller "Ocean's deadliest" som man säger i Australien. Läckert det är ju!



RIP Steve Irwin...

2008-08-03 @ 20:00:14
URL: http://stinaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0